طی پیامی،فرمانده نیروی هوایی ارتش درگذشت مادر شهیدان یاسینی و آزاده «رضا احمدی» را تسلیت گفت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 
امیر سرتیپ نصیرزاده در پیامی درگذشت مادران نجیب و سرفراز شهیدان «علیرضا و رضا یاسینی» و آزاده «رضا احمدی» را به خانواده این عزیزان تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
در کاوش گنج های خودباوری در نیروی هوایی الهی به قامت بلند مردانی دست می‌یابیم که پایاب شکیبایی شان دست در تجاوز به این ملک و مرز و بوم بود. مردانی از سلاله سلمان که شهد شیرین شریعت را با نواهای شورانگیز آمیخته به نام اهل بیت سلام الله علیهما از لسان الغیب مادران خویش چشیدند. مادران تربیت یافته مکتب زینب کبری (س) و الگو یافته از فاطمه زهرا (س) که گل سیره و سنت زیبا و بی زوال آل عبا را در ذهن فرزندان خویش نشاندند.
 خبر در گذشت دو مادر سربلند و پاکدامن که علی اکبر های شیر دلشان در سال‌های دفاع مقدس، بر در خیمه ارادت به مولای زمان خویش مشق شهادت و شهامت کردند و زهیرهای زهره شکن میدان نبرد شدند خاطره روضه‌های ایشان را زنده ساخت.
 اینک روح بلند مادر شهیدان یاسینی و آزاده سرافراز «رضا احمدی» در جوار فرزندان آبرومند خویش در ملکوت اعلی، غبار غیبت و دوری را از چهره جان خاکی تکانده اند و در بزم وصال، در سایه سار نخل بلند باقیات و صالحات خویش متنعمند.
 از طرف خود و همکاران سخت کوش و پیشکسوتان فداکارم، درگذشت این مادران نجیب و خوشنام را به خانواده‌های سربلند یاسینی و احمدی تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده



برچسب‌ها: اسمانی هاارتشنهاجاشهدا

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1399 | 8:44 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت